• Hordaland

Tid: 28.05.2020 kl. 14:00-19:00

Sted: Hjortland

***Obligatorisk påmelding***

Velkommen til ryddeaksjon på Hjortland, nord i Bergen! Vi møtes utenfor Bunnpris Ulvedalen kl 14:50 og derfra går vi sammen og rydder boss, i veikanter og rundt Hjortland. Etter endt ryddeaksjon (ca. kl 17:45) tar vi bussen tilbake til byen og spiser middag sammen på Bien centro.

Vi spanderer buss, ryddeutstyr og en hovedrett på restaurant i byen etter endt rydding. Bunnpris Ulvedalen spanderer saft og bananer! Ta med egen kopp!

På ryddeaksjonen oppfordrer vi alle til å kartlegge plast. Vi tar bilder av plasten vi rydder og laster det opp på plastjakten.no. Vi melder også inn forsøplingen på ryddenorge.no.

Møtepunkt: Festplassen kl 14:00 eller Bunnpris Ulvedalen kl 14:50. Vi tar bussen som går 14:08 fra Festplassen.

Vi har plass til 10 frivillige.

Påmeldingsskjema: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=3LhPSD2nGU2C47NtQT1b7YYMT7yokrBGuTeXcfBL5VBUNk4ySzA3TUswNE1ZUjcwWTRUOVhHN1RQMC4u

Påmeldingsfrist: 24. mai kl 20.

Vi følger helsemyndighetenes råd om trygge arrangementer. Derfor har vi krav om påmelding og vil passe på at folk holder avstand.

Arrangeres av Naturvernforbundet Hordaland i forbindelse med prosjektet Plastjakten Hordaland. Prosjektet har fått støtte fra Handelens miljøfond, Miljødirektoratet og Grieg foundation.

Kontakt oss på:
Mona - mm@naturvernforbundet.no / 909 85 334.
Malin - 47331715.

Vi gleder oss til å rydde med deg!

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019 | Sist oppdatert: 31.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019 | Sist oppdatert: 22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.