Plastutstilling på Herdla museum

Tid: 26.05.2019 kl. 13:00-14:00

Sted: Herdla Museum

Velkommen til en spennende og fargerik utstilling om plast for store og små

Velkommen til åpningen av Plastjakten- utstillingen på Herdla museum søndag 26 mai 2019 kl 13.00

Plast er et allsidig materiale som har ført til utviklingen av mange nyttige produkter som vi bruker hver dag. Dessverre er det slik at en del av plasten vi bruker havner på avveie og ut i naturen; "men hvorfor er det dette et problem" spør vi oss i vår nye spennende, fargerike og inspirerende plastutstilling. Du kan lete etter plast, lære deg hvor forskjellige typer plast kommer fra, bli med på plastquiz og du vil få se våre flotte grafikker om plast på avveie.

Grafikken er nydelig utført av barnebokforfatter og grafiker Adele Jaunn og designer og illustratør Kjersti Hjelmeland Brakstad, som blant annet var aktuell med pepperkakebyen fra 1992- 2014 og plastbyen 2017 og 2018 ved Akvariet i Bergen.

Det blir et kort foredrag om plast, musikalsk innslag og lett servering.

Vel møtt!

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.