Rein Hardangerfjord

Fra 14.09.2022 kl. 08:00 til 17.09.2022 kl. 23:59

Sted: Hardangerfjorden

Bli med på verdas største plastryddeaksjon den 15. september 2022

Hardangerrådet, Samarbeidsrådet for Sunnhordland og stiftinga Framtidshavet inviterer frivillige lag og organisasjonar, grendalag og frivillige generelt til å bli med å rydde Hardangerfjorden fri for plast under Strandryddeuken i september. På fem år ønskjer vi å få ein reinare fjord, og treng all den hjelp vi kan få. Det blir streama fleire inspirasjonsarrangement 14. september. Blir du med som registrert frivillig vil du og ha gratis inngang på konserten Fjorden Aid 16. september i Rosendal. Sjå elles program nederst.

Ryddeaksjonen er framleis under planlegging, men du kan allereie no gå inn og registrere din ryddeaksjon på Ryddenorge.no!

Alle frivillige som er med, eller tar initiativ til ein ryddeaksjon, må registrere sin aksjon der. Bakgrunnen for dette er at vi treng å planlegge henting av boss, vi samlar inn informasjon om mengde o.l., og forskar på ulike ting knytt til plast i fjorden. Dei ulike initiativene legg inn Rein Hardangerfjord/Framtidshavet som namn på område og organisasjon i Rydde.

Registrer din eigen eller laget ditt sin ryddeaksjon!

Her finner du ein oversikt over korleis du går fram på Ryddenorge.no og appen:

Nasjonal dugnad

Den store granryddedagen 2022

19.08.2022 | Sist oppdatert: 17.08.2022

Skadelige treslag sprer seg og fortrenger andre arter. Heldigvis er det noe vi kan gjøre: røske de opp med roten eller kappe de ned! 23.-24. september går vi ut og redder truet natur med sag!

Medlemsmagasinet NaturVest

Les NaturVest #1 2022 på nett

18.08.2022 | Sist oppdatert: 18.08.2022

Les om kulturmarksbønder, Hordfast og hvordan du kan komme deg til resten av Europa med tog.