• Hordaland

Restaurering av kystlynghei - dugnad nr. 6

Tid: 29.02.2020 kl. 09:00-22:00

Sted: Hattevegen 22, Øygarden

Det vert dugnad med restaurering av kystlynghei i Hatten (nord i Øygarden) på skuddårsdagen 29.februar. Dugnaden arrangerast i samarbeid med Naturvernforbundet Hordaland.

Hvis du har Facebook-konto: Trykk på "SKAL" her innan 25. februar om du vil vere med!! :)

Vi sager, rydder og brenner sitkagraner og berg-/buskfuru. Dette gjer vi for å ta vare på norsk naturmangfold og den trua naturtypen kystlynghei som bla. er beite for villsauen.

Ved å vere med på dugnad får du blant anna:
- Vere med på å redde kystlynghei frå gjengroing (ein reknar med at 90% av dei tidlegare lyngheiareala i Noreg er borte)
- Vere med på å fjerne framande treslag som er ein trussel for norsk natur
- Ei god "treningsøkt"
- Vere ute i vakkert kulturlandskap
- Brenne stort bål
- God mat
- Sosialt samvær

Vertskapet stiller med lønsj og middag laurdag (ta eventuelt med drikke), eventuelt overnatting (begrensa med plasser) og utstyr. Ta med gode klede, gjerne noko i ull eller bomull. Hugs at ei flygande glo/gnist lett kan svi hull i polyesterbaserte jakker og liknande. Eventuelle utgifter til reise vil bli dekka ved innlevering av kvittering/reiserekning.

Laurdag 29.02-20
- kl 9: Oppmøte Hattevegen 22, og opptenning av fleire bål
- kl 9:10 - 18: Saging, rydding og brenning
- kl 13-14: Lønsj ute eller inne
- Kveld: Mat og sosialt samvær

HMS
Sei frå til Tormod Magnesen om du ynskjer å ta med eiga motorsag. All bruk av motorsag skjer på eige ansvar. Godkjent verneutstyr er påkrevd. Ta hensyn, tenk sikkerhet og hald avstand til dei som bruker motorsag.

Transport
Treng du transport? Send epost til jt@naturvernforbundet.no.
Svar på spørsmålet her - kanskje du har plass til fleire i bilen?

Overnatting
Ynskjer du å overnatte frå fredag-laurdag og/eller laurdag/søndag, ta kontakt med Tormod Magnesen.

Les om kystlynghei
Lyngheia gjev oss sokkar, søtt og julemat | SABIMA
Kystlynghei – blant våre eldste kulturlandskap | Miljøstatus

Gabriel Fliflet foto HJ Brun

Den gode byen: De folkevalgte må styre. Ikke utbyggerne.

31.10.2017 | Sist oppdatert: 31.10.2017

Er det ikke rart? De delene av Bergen vi synes er finest, det vi viser frem for andre, er helst de gamle områdene. Hus og gater fra den gang alt var tungvint. Fra den gang landet var fattig og alt måtte gjøres med håndmakt.

Ina og Mari

Hils på våre studentpraktikanter

28.09.2017 | Sist oppdatert: 14.03.2018

Ina Marie Christiansen og Mari Smith studerer geografi og biologi, og dette semesteret er de også praktikanter på kontoret til fylkeslaget i Hordaland.

Oystesevassdraget-reddet

Regjeringen bevarer Øystesevassdraget

28.08.2017 | Sist oppdatert: 24.04.2018

Regjeringen gikk i dag inn for å bevare det unike Øystesevassdraget i Hordaland. Enestående elvenatur er nå reddet. – Dette er en stor seier! Øystesevassdraget er en nasjonal perle, sier Silje Ask Lundberg, leder i Naturvernforbundet.

Vi gnir oss i øynene:

Verdens lengste sykkeltunnel blir i Bergen

Sykkelsatsingen i Bergen har i mange år vært lovende på papiret og håpløs i virkeligheten. Politikernes ambisjoner har gått opp, mens syklistenes andel av trafikken har gått ned. Enkelte, små strekninger har blitt forbedret, men hverdagen for syklister i Bergen er fortsatt å tråkle seg gjennom et lappverk, der sykkelstier dukker opp og plutselig forsvinner igjen. Sist uke kom en nyhet som fikk smilet fram hos oss som arbeider for sykkelens sak: Bergen får verdens lengste sykkeltunnel, mellom Mindemyren og Fyllingsdalen!