Strandryddedagen 2019

Tid: 04.05.2019 kl. 08:00-18:00

Sted: Mer info kommer

Hvert år deltar tusenvis av frivillige på Strandryddedagen som er Norges største kollektive ryddedugnad. Sammen rydder vi Norge!

Oppmøte: Mer info kommer

Sted: Mer info kommer

Finn arrangmentet på Facebook
Les om den årlige ryddedugnaden.

Spørsmål? Kontakt oss på mail eller via Facebook.

Arrangører: Bergen og omland friluftsråd (BOF), DNT ung Bergen og Naturvernforbundet Hordaland.

VIL DU VITE MEIR?
- Les meir og bli med som frivillig: bit.ly/aktiv-1914
- Bli invitert til arrangement: bit.ly/detskjer-1914
- Få vårt nyheitsbrev: bit.ly/nyhetsbrev-1914
- Utforsk plastjakten.no

PLASTJAKTEN HORDALAND
er støtta av MiljødirektoratetPlastreturs MiljøprosjektHordaland fylkeskommune og Bergen kommune. Tusen takk for at de gjer dette prosjektet mogleg.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.