Strandryddedagen 2019

Tid: 04.05.2019 kl. 10:00-15:00

Sted: Skogsøy i Øygarden

Kvart år deltek tusenvis av frivillige på Strandryddedagen, som er Noregs største kollektive ryddedugnad. Saman ryddar me Noreg!

Laurdag 4. mai er det strandryddedag i heile Norden, og me håpar mange vil bli med å rydda i Øygarden! Årets ryddeaksjon finn stad på Skogsøy. Me startar med ein god spasertur på sti i nydeleg kystlandskap frå Herdlevær, utover Skogsøya. Det tek ca. 40-50 min for ein vaksen person å koma seg til vikene me skal rydda. Det er stort sett flatt og fint terreng som også er eigna for barn. Når me har rydda det fint og reint på øya, vert det grilling og kos!

Me tilbyr avgrensa overnattingsplassar med middag på Kvernepollen Rorbuer for dei som vil vera med å rydda både laurdag og søndag. Bindande påmelding!

Meld deg på her:

Finn arrangmentet på Facebook
Les om den årlege ryddedugnaden.

Spørsmål? Kontakt oss på mail

Arrangørar: Bergen og Omland Friluftsråd (BOF), DNT Ung Bergen og Naturvernforbundet Hordaland.

VIL DU VITE MEIR?
- Les meir og bli med som frivillig: bit.ly/aktiv-1914
- Bli invitert til arrangement: bit.ly/detskjer-1914
- Få vårt nyheitsbrev: bit.ly/nyhetsbrev-1914
- Utforsk plastjakten.no

PLASTJAKTEN HORDALAND
er støtta av Bergen kommune, Handelens Miljøfond, Grieg Foundation og Fana Sparebank. Tusen takk for at de gjer dette prosjektet mogleg.

Hordfast natur

Naturvernforbundet ber Os kommunestyre avvise forslag om hurtigbehandling av Hordfast

Os kommunestyre skal tirsdag 24. september behandle forslag om at videre planlegging av Hordfast skal bli gjennomført av Statens vegvesen som ansvarlig planlegger. Statens vegvesen har foreslått at kommunene nå tar over ansvaret for reguleringsplanarbeidet. Naturvernforbundet støtter dette forslaget og ber om at de vanskelige avveiningene i Hordfast-planene blir behandlet med størst mulig demokrati. Os kommune må ikke abdisere i denne saken som kan gi uopprettelig skade på verdifull natur på Søre Øyane, på Tysnes og på Stord.

Hordfast

Stans Hordfast!

Der Hordfast er enkelte partiers våte drøm, er monsterveiprosjektet også svært dårlig nytt for både klimaet og for den verdifulle myren, regnskogen og kystlandskapet som blir ødelagt. Derfor foreslår vi at vi lager nasjonalpark - ikke motorvei!

39077813_2305412002807400_553430197064433664_o
BLI MED PÅ PLASTJAKT

Strandryddedag på "Passion for Ocean"-festivalen

22.08.2019

I forbindelse med Passion for Ocean Festivalen i Bergen blir det strandrydding fredag 30. august. Vi drar ut med båt, rydder den vakre norske strandlinjen og har det hyggelig sammen. Det blir også noen fine overraskelser underveis, så sett av dagen!