Strandryddedagen 2019

Tid: 04.05.2019 kl. 10:00-15:00

Sted: Skogsøy i Øygarden

Kvart år deltek tusenvis av frivillige på Strandryddedagen, som er Noregs største kollektive ryddedugnad. Saman ryddar me Noreg!

Laurdag 4. mai er det strandryddedag i heile Norden, og me håpar mange vil bli med å rydda i Øygarden! Årets ryddeaksjon finn stad på Skogsøy. Me startar med ein god spasertur på sti i nydeleg kystlandskap frå Herdlevær, utover Skogsøya. Det tek ca. 40-50 min for ein vaksen person å koma seg til vikene me skal rydda. Det er stort sett flatt og fint terreng som også er eigna for barn. Når me har rydda det fint og reint på øya, vert det grilling og kos!

Me tilbyr avgrensa overnattingsplassar med middag på Kvernepollen Rorbuer for dei som vil vera med å rydda både laurdag og søndag. Bindande påmelding!

Meld deg på her:

Finn arrangmentet på Facebook
Les om den årlege ryddedugnaden.

Spørsmål? Kontakt oss på mail

Arrangørar: Bergen og Omland Friluftsråd (BOF), DNT Ung Bergen og Naturvernforbundet Hordaland.

VIL DU VITE MEIR?
- Les meir og bli med som frivillig: bit.ly/aktiv-1914
- Bli invitert til arrangement: bit.ly/detskjer-1914
- Få vårt nyheitsbrev: bit.ly/nyhetsbrev-1914
- Utforsk plastjakten.no

PLASTJAKTEN HORDALAND
er støtta av Bergen kommune, Handelens Miljøfond, Grieg Foundation og Fana Sparebank. Tusen takk for at de gjer dette prosjektet mogleg.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.