Strandryddedagen 2019

Tid: 04.05.2019 kl. 10:00-15:00

Sted: Skogsøy i Øygarden

Kvart år deltek tusenvis av frivillige på Strandryddedagen, som er Noregs største kollektive ryddedugnad. Saman ryddar me Noreg!

Laurdag 4. mai er det strandryddedag i heile Norden, og me håpar mange vil bli med å rydda i Øygarden! Årets ryddeaksjon finn stad på Skogsøy. Me startar med ein god spasertur på sti i nydeleg kystlandskap frå Herdlevær, utover Skogsøya. Det tek ca. 40-50 min for ein vaksen person å koma seg til vikene me skal rydda. Det er stort sett flatt og fint terreng som også er eigna for barn. Når me har rydda det fint og reint på øya, vert det grilling og kos!

Me tilbyr avgrensa overnattingsplassar med middag på Kvernepollen Rorbuer for dei som vil vera med å rydda både laurdag og søndag. Bindande påmelding!

Meld deg på her:

Finn arrangmentet på Facebook
Les om den årlege ryddedugnaden.

Spørsmål? Kontakt oss på mail

Arrangørar: Bergen og Omland Friluftsråd (BOF), DNT Ung Bergen og Naturvernforbundet Hordaland.

VIL DU VITE MEIR?
- Les meir og bli med som frivillig: bit.ly/aktiv-1914
- Bli invitert til arrangement: bit.ly/detskjer-1914
- Få vårt nyheitsbrev: bit.ly/nyhetsbrev-1914
- Utforsk plastjakten.no

PLASTJAKTEN HORDALAND
er støtta av Bergen kommune, Handelens Miljøfond, Grieg Foundation og Fana Sparebank. Tusen takk for at de gjer dette prosjektet mogleg.

Julebanner

Tips til miljøvennlig jul

13.12.2019 | Sist oppdatert: 14.12.2019

Føler du på julegavestresset i disse adventstider? Vi gir deg noen tips til gaver og innpakning og valg av juletre og julemat. Ha en god, avslappet jul!

Web RG foto

Gi en reparasjon i gave

08.12.2019 | Sist oppdatert: 08.12.2019

Vi har utviklet Reparasjonsgavekortet sånn at du kan gi en reparasjon fremfor å kjøpe nye ting!

Hordfast natur

Venstre vil vrake ferjeløs E39!

Regjeringspartiet Venstre vil vrake motorveiprosjektet til fordel for grønn skipsfart og utbedring av eksisterende veier. - Et svært godt utspill! sier Gabriel Fliflet, leder i Naturvernforbundet Hordaland.