Strandryddedagen 2019

Tid: 04.05.2019 kl. 10:00-15:00

Sted: Skogsøy i Øygarden

Kvart år deltek tusenvis av frivillige på Strandryddedagen, som er Noregs største kollektive ryddedugnad. Saman ryddar me Noreg!

Laurdag 4. mai er det strandryddedag i heile Norden, og me håpar mange vil bli med å rydda i Øygarden! Årets ryddeaksjon finn stad på Skogsøy. Me startar med ein god spasertur på sti i nydeleg kystlandskap frå Herdlevær, utover Skogsøya. Det tek ca. 40-50 min for ein vaksen person å koma seg til vikene me skal rydda. Det er stort sett flatt og fint terreng som også er eigna for barn. Når me har rydda det fint og reint på øya, vert det grilling og kos!

Me tilbyr avgrensa overnattingsplassar med middag på Kvernepollen Rorbuer for dei som vil vera med å rydda både laurdag og søndag. Bindande påmelding!

Meld deg på her:

Finn arrangmentet på Facebook
Les om den årlege ryddedugnaden.

Spørsmål? Kontakt oss på mail

Arrangørar: Bergen og Omland Friluftsråd (BOF), DNT Ung Bergen og Naturvernforbundet Hordaland.

VIL DU VITE MEIR?
- Les meir og bli med som frivillig: bit.ly/aktiv-1914
- Bli invitert til arrangement: bit.ly/detskjer-1914
- Få vårt nyheitsbrev: bit.ly/nyhetsbrev-1914
- Utforsk plastjakten.no

PLASTJAKTEN HORDALAND
er støtta av Bergen kommune, Handelens Miljøfond, Grieg Foundation og Fana Sparebank. Tusen takk for at de gjer dette prosjektet mogleg.

Inviterer til kommunevalgets viktigste miljødebatt:

Det store naturtapet - Nok er nok av bit for bit!

Tirsdag 20. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til politisk debatt på Litteraturhuset. Her utfordrer vi alle partienes toppkandidater i Bergen til å vise om, og hvordan de vi stanse naturtapet og ta byen vår i en retning fra grått til grønt.

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.