Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor

Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor.

Diskusjonskveld om atomkraft

Naturleg onsdag om Thorium er diverre utsatt, istaden kan du gå på eit spanande føredrag om "Grøn kvardag for alle?" i Boksalongen på Litteraturhuset i morgon. Allereie neste onsdag kl 19:00 på "Det grøne loftet" har du høve til å diskutere atomkraft med andre studentar.

Onsdag 12. er du invitert til vårt andre diskusjonskveld, denne gongen med atomkraft som tema. Der andre debatter eller diskusjonsmøter krev mykje kunnskap og førehandsarbeid, så er dette meint som eit lågterskel møte for oss i naturstudentene. Her er alle argumenter vere gode, og målet er at vi kjem ut med litt meir kunnskap og som litt betre retorikere. Ingen av oss er eksperter, men vi kan undervise kvarandre!

Det blir hold ein kort innledning om tema før vi startar slik at vi stillar betre beredt for ein diskusjon(eller samtale) om atomkraft som framtidig energikjelde.

Det blir te, kaffi, kjeks og thorium. Vonar de blir med! Del gjerne hendinga!

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2014

100_aar_bergen-6

100 årsjubileum i bilder

28.10.2014 | Sist oppdatert: 31.10.2014

Vi er strålende fornøyd med å ha feiret 100 år med godt miljøarbeid med flotte naturvernere og flotte representanter for organisasjoner som jobber for samme sak, politikere og for forvaltning. Ikke minst var det en ære å få besøk av Naturvernforbundets høyeste beskytter H .M. Kong Harald. Nå har vi lagt ut noen bilder fra feiringen på våre nettsider og enda flere finner du på Facebook.

Inspiration point

Bli med på lederkurs

06.10.2014 | Sist oppdatert: 13.10.2014

Vil du lære deg kunsten å lede frivillige? Bli med på lederkurs med Naturvernforbundet 7.-8. november i Oslo. Kurset skal handle om verktøy og metoder i arbeidet vårt. Målet er å gi deltakerne inspirasjon uansett hvilke saker de jobber med.

Gunnar album nær høyde Straubebilde

Gunnar Album 1965-2014

18.09.2014 | Sist oppdatert: 01.10.2014

Lørdag 13.september fikk vi den usigelig triste beskjeden om at Gunnar Album er død.