Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor

Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor.

Diskusjonskveld om atomkraft

Naturleg onsdag om Thorium er diverre utsatt, istaden kan du gå på eit spanande føredrag om "Grøn kvardag for alle?" i Boksalongen på Litteraturhuset i morgon. Allereie neste onsdag kl 19:00 på "Det grøne loftet" har du høve til å diskutere atomkraft med andre studentar.

Onsdag 12. er du invitert til vårt andre diskusjonskveld, denne gongen med atomkraft som tema. Der andre debatter eller diskusjonsmøter krev mykje kunnskap og førehandsarbeid, så er dette meint som eit lågterskel møte for oss i naturstudentene. Her er alle argumenter vere gode, og målet er at vi kjem ut med litt meir kunnskap og som litt betre retorikere. Ingen av oss er eksperter, men vi kan undervise kvarandre!

Det blir hold ein kort innledning om tema før vi startar slik at vi stillar betre beredt for ein diskusjon(eller samtale) om atomkraft som framtidig energikjelde.

Det blir te, kaffi, kjeks og thorium. Vonar de blir med! Del gjerne hendinga!

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2014

Miljøvalgbilde

De Grønne, Rødt og SV til topps på Miljøvalgundersøkelsen for Hordaland

28.08.2013 | Sist oppdatert: 30.08.2013

Naturvernforbundet Hordaland og Natur og Ungdom har formulert 10 viktige miljøspørsmål for perioden 2013-2017. De mest aktuelle listekandidatene som ved forrige valg fikk mer enn 1500 stemmer, har fått anledning til å vise hvordan de vil prioritere disse natur- og miljøspørsmålene i neste Stortingsperiode. Basert på dette er miljøsynspunktene målt, slik at det blir tydelig hvilke partier som tar gode miljøvalg.