Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor

Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor.

Diskusjonskveld om atomkraft

Naturleg onsdag om Thorium er diverre utsatt, istaden kan du gå på eit spanande føredrag om "Grøn kvardag for alle?" i Boksalongen på Litteraturhuset i morgon. Allereie neste onsdag kl 19:00 på "Det grøne loftet" har du høve til å diskutere atomkraft med andre studentar.

Onsdag 12. er du invitert til vårt andre diskusjonskveld, denne gongen med atomkraft som tema. Der andre debatter eller diskusjonsmøter krev mykje kunnskap og førehandsarbeid, så er dette meint som eit lågterskel møte for oss i naturstudentene. Her er alle argumenter vere gode, og målet er at vi kjem ut med litt meir kunnskap og som litt betre retorikere. Ingen av oss er eksperter, men vi kan undervise kvarandre!

Det blir hold ein kort innledning om tema før vi startar slik at vi stillar betre beredt for ein diskusjon(eller samtale) om atomkraft som framtidig energikjelde.

Det blir te, kaffi, kjeks og thorium. Vonar de blir med! Del gjerne hendinga!

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2014

Oystesevassdraget-reddet

Regjeringen bevarer Øystesevassdraget

28.08.2017 | Sist oppdatert: 24.04.2018

Regjeringen gikk i dag inn for å bevare det unike Øystesevassdraget i Hordaland. Enestående elvenatur er nå reddet. – Dette er en stor seier! Øystesevassdraget er en nasjonal perle, sier Silje Ask Lundberg, leder i Naturvernforbundet.