Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor

Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor.

Diskusjonskveld om atomkraft

Naturleg onsdag om Thorium er diverre utsatt, istaden kan du gå på eit spanande føredrag om "Grøn kvardag for alle?" i Boksalongen på Litteraturhuset i morgon. Allereie neste onsdag kl 19:00 på "Det grøne loftet" har du høve til å diskutere atomkraft med andre studentar.

Onsdag 12. er du invitert til vårt andre diskusjonskveld, denne gongen med atomkraft som tema. Der andre debatter eller diskusjonsmøter krev mykje kunnskap og førehandsarbeid, så er dette meint som eit lågterskel møte for oss i naturstudentene. Her er alle argumenter vere gode, og målet er at vi kjem ut med litt meir kunnskap og som litt betre retorikere. Ingen av oss er eksperter, men vi kan undervise kvarandre!

Det blir hold ein kort innledning om tema før vi startar slik at vi stillar betre beredt for ein diskusjon(eller samtale) om atomkraft som framtidig energikjelde.

Det blir te, kaffi, kjeks og thorium. Vonar de blir med! Del gjerne hendinga!

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2014

Krisepakke for en ny tid

28.01.2009:

Den 26. januar lanserte Kristin Halvorsen fra talerstolen på Stortinget regjeringens tiltaksspakke som skal stimulere næringsliv og redde og skape arbeidsplasser som lider under den pågående internasjonale nedgangskonjekturen. Alt i alt kom pakken på 20 milliarder kroner, og hovedtyngden av pengene går til skatelette, bygg og samferdsel. Halvorsen snakket om tiden vi lever i som et vendepunkt, og krisen som en utfordring vi kan komme fra med ny kunnskap og kompetanse. Tiltakene for arbeid skal ha en klar grønn profil.

IKEA til departementet

28.08.2008:

Naturvernforbundet Hordaland mener at bystyrets grønne lys til IKEA sitt nye monsterbygg i Åsane utgjør et alvorlig brudd på rikspolitiske retningslinjer, regjeringens miljøpolitikk, regionale og lokale planer. Derfor ber NVH om at departementet omgjør vedtaket.

En knyttneve av en bok

21.04.2008:

"Natur har vi nok av" er fortsatt gjengs forestilling hos mange utbyggere, byråkrater og politikere. den splitter nye boka "Norsk natur - farvel?"dokumenterer en annen virkelighet.