Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor

Forsmark, atomkraftverk, Sverige, atomkraft, reaktor.

Diskusjonskveld om atomkraft

Naturleg onsdag om Thorium er diverre utsatt, istaden kan du gå på eit spanande føredrag om "Grøn kvardag for alle?" i Boksalongen på Litteraturhuset i morgon. Allereie neste onsdag kl 19:00 på "Det grøne loftet" har du høve til å diskutere atomkraft med andre studentar.

Onsdag 12. er du invitert til vårt andre diskusjonskveld, denne gongen med atomkraft som tema. Der andre debatter eller diskusjonsmøter krev mykje kunnskap og førehandsarbeid, så er dette meint som eit lågterskel møte for oss i naturstudentene. Her er alle argumenter vere gode, og målet er at vi kjem ut med litt meir kunnskap og som litt betre retorikere. Ingen av oss er eksperter, men vi kan undervise kvarandre!

Det blir hold ein kort innledning om tema før vi startar slik at vi stillar betre beredt for ein diskusjon(eller samtale) om atomkraft som framtidig energikjelde.

Det blir te, kaffi, kjeks og thorium. Vonar de blir med! Del gjerne hendinga!

Artikkelen ble sist oppdatert: 04.03.2014

Klimapolitikk i Askøy Kommune

26.08.2007:

I følge Naturvernforbundet sin undersøkelse, er det stor enighet om blant annet"markagrense", resirkulering og andre miljøtiltak blant de politiske partiene på Askøy.

Redd klimaet nå!

01.12.2006:

"Redd klimaet nå" skriver politisk rådgiver for byråd for byutvikling i Bergen kommune, Filip Rygg i et opprop til regjeringen. Han stiller krav om utfasing av olje- og gassvirksomhet, bygging av høyhastighetsbaner og innføring av et grønt skatte- og avgiftssystem.