Frivilligrommet

Naturvernforbundet i Hordaland kan tilby arbeidsrom med tilgang til data og internett for frivillige medlemmer i Naturvernforbundet.

Dette er et tilbud for frivillige og faggrupper som trenger et stille arbeidsrom for å jobbe med natur- og miljøvern. Det står åpent på hverdager fra 09.00 til 15.00 og kan også lånes utenom ved avtale. Rommet har tilgang til datamaskin med internett, printer, scanner og faks.

Du finner frivilligrommet ved å gå opp trappen til "Det grønne loftet", ta til venstre, inn gangen og første døren til venstre.

Miljøvalgbilde

De Grønne, Rødt og SV til topps på Miljøvalgundersøkelsen for Hordaland

28.08.2013 | Sist oppdatert: 30.08.2013

Naturvernforbundet Hordaland og Natur og Ungdom har formulert 10 viktige miljøspørsmål for perioden 2013-2017. De mest aktuelle listekandidatene som ved forrige valg fikk mer enn 1500 stemmer, har fått anledning til å vise hvordan de vil prioritere disse natur- og miljøspørsmålene i neste Stortingsperiode. Basert på dette er miljøsynspunktene målt, slik at det blir tydelig hvilke partier som tar gode miljøvalg.