• Hordaland
Gabriel Fliflet

Gabriel Fliflet.

Gabriel Fliflet attvalt som leiar i Naturvernforbundet Hordaland

På digitalt årsmøte 2. juni vart vår dyktige Gabriel Fliflet attvalt som fylkesleiar. Med seg får han eit engasjert og kvalifisert styre.

På grunn av korona-situasjonen vart årsmøtet i år gjennomført digitalt. Ei fyldig årsmelding som vitna om nok eit innhaldsrikt og gjevande naturvernår vart lagt fram, eit spennande og ambisiøst arbeidsprogram vart diskutert og vedteke og uttalen "Klimapolitikken må være effektiv og rettferdig" vart vedteken og sendt til media og Naturvernforbundet sitt landsstyre.

Eit nytt fylkesstyre vart samrøystes vedteke, og Gabriel Fliflet held fram som leiar. Med seg i styret får han Tom Skauge og Synnøve Spangelo, som begge vart attvalt, Grete Ingebrigtsen som er ny i styret, Oddvar Soldal som vart attvalt som 1. vara, Anne Gilde som er nyvalt 2. vara og Hallvard Birkeland som valte å stilla som 3. vara i staden for attval som styremedlem.

Knut Espelid, Tone Salomonsen, Bård Larsen og Tonje Sæther var ikkje på val.

Me ser fram til eit spennande og aktivt år vidare!

Artikkelen ble sist oppdatert: 05.06.2020

Trenering av kystsoneplanen for Bergen

27.03.2006:

Bergen kommune sendte ut sin kystsoneplan på høring sommeren 2003. Etter den tid har man ikke hørt noe til planen som er sårt etterlengtet i en kommune preget av slepphendte dispensasjonsutdelinger i strandsonen.Les leserinnlegg i BT

Floskelpreget Fylkesplan

27.03.2006:

Visjonen for fylkesplanen er floskelpreget. Dette gjør at det er vanskelig å være uenig i denne. Hvem er vel mot verdiskaping, kompetanse, kultur og bærekraftig ressursforvaltning?

Ikkje bygg hus av regnskog

24.03.2006:

Det finst ikkje akseptabelt regnskogtømmer å oppdriva, meiner Regnskogfondet og Naturvernforbundet i Hordaland. Arkitektane burde ha plikt til å gje oppdragsgjevarane sine gode miljøråd. Dei burde bruka norske treslag når dei byggjer, og ikkje bidra til å øydeleggja det som er att av regnskogen, meiner Naturvernforbundet.

Varaordfører Helland delte ut miljøsertifikat

16.03.2006:

I dag fikk Naturvernforbundet Hordaland overlevert et sertifikat fra varaordfører Kristian Helland som bevis på at Det Grønne Loftet på Bryggen er godkjent som miljøfyrtårn. Naturvernforbundet utfordret samtidig Bergen kommune til å sette i gang arbeidet med å få sertifisert kommunens egne virksomheter som miljøfyrtårn.