• Hordaland
Gabriel Fliflet

Gabriel Fliflet.

Gabriel Fliflet attvalt som leiar i Naturvernforbundet Hordaland

På digitalt årsmøte 2. juni vart vår dyktige Gabriel Fliflet attvalt som fylkesleiar. Med seg får han eit engasjert og kvalifisert styre.

På grunn av korona-situasjonen vart årsmøtet i år gjennomført digitalt. Ei fyldig årsmelding som vitna om nok eit innhaldsrikt og gjevande naturvernår vart lagt fram, eit spennande og ambisiøst arbeidsprogram vart diskutert og vedteke og uttalen "Klimapolitikken må være effektiv og rettferdig" vart vedteken og sendt til media og Naturvernforbundet sitt landsstyre.

Eit nytt fylkesstyre vart samrøystes vedteke, og Gabriel Fliflet held fram som leiar. Med seg i styret får han Tom Skauge og Synnøve Spangelo, som begge vart attvalt, Grete Ingebrigtsen som er ny i styret, Oddvar Soldal som vart attvalt som 1. vara, Anne Gilde som er nyvalt 2. vara og Hallvard Birkeland som valte å stilla som 3. vara i staden for attval som styremedlem.

Knut Espelid, Tone Salomonsen, Bård Larsen og Tonje Sæther var ikkje på val.

Me ser fram til eit spennande og aktivt år vidare!

Artikkelen ble sist oppdatert: 05.06.2020

Innspill til kommuneplanen på Askøy

03.02.2006:

Naturvernforbundet på Askøy har kommet med innspill til kommuneplanen for Askøy kommune. Fokus er satt på bevaring av grøntstrukturer, forbedret kollektivtilbud og byggeforbud i 100-metersbeltet langs vassdrag.

LIVING- not learning!

14.09.2005:

Med Statsbyggs skandalebruk av regnskogstømmer på Tullinløkka i Oslo friskt i minne, åpnet jeg nylig avisen.... Se leserbrevet fra Naturvernforbundet Hordaland som ble trykket i BT 4. mai.

NVA vil ha flere saker

14.09.2005:

Nyvalgt leder av Naturvernforbundet Askøy, Kari Sørebø vil at folk skal bruke lokallaget aktivt for å ta opp miljøproblemer på øyen. Lørdag sto hun sammen med resten av styret på stand på Kleppestø for å møte folket. Bli bedre kjent med Kari gjennom Askøyværingens intervju med den nye naturvernlederen.

Gjennomgang av partienes miljøpolitikk

23.08.2005:

Naturvernforbundet Hordaland (NVH) har gjennomgått partienes miljøpolitikk. Stortings- kandidatene Audun Lysbakken (SV) og Torstein Dahle (RV) får terningkast 5. Fremskrittspartiet utpekes som miljøverstingen. Det er gitt karakterer til åtte av politikerne som kjemper for stortingsplass fra fylket.