• Hordaland
Gabriel Fliflet

Gabriel Fliflet.

Gabriel Fliflet er ny leder i Naturvernforbundet Hordaland

Årsmøtet 17. mars 2018 fikk presentert en omfattende årsmelding for 2017 med alt arbeidet Naturvernforbundet Hordaland gjør for å redusere forurensing og forsøpling og bedre ta vare på naturen. Det ble vedtatt et betydelig arbeidsprogram for 2018, som skal gjennomføres av tillitsvalgte i styret, frivillige i faggrupper og ansatte gjennom ulike miljøprosjekter.

Fylkesstyret i Naturvernforbundet Hordaland for 2018 består av leder Gabriel Fliflet, styremedlemmene Tom Skauge, Sivert Straume, Bård S. Larsen, Knut Espelid, Raghild Gya, Ingvild Johnsen og Hallvard Birkeland. Tora Heggem, Martha Wilhelmine Revheim og Tina Sugunthi er varamedlemmer.

Artikkelen ble sist oppdatert: 22.03.2018

Oddvar Skre ved Dalelva 30

Oddvar Skre valgt som æresmedlem

25.03.2014 | Sist oppdatert: 25.03.2014

Oddvar Skre ble på årsmøte enstemmig vedtatt som æresmedlem i Naturvernforbundet Hordaland for utrettelig innsats i naturvernsarbeid gjennom mange år.

Bergen

Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen

24.03.2014 | Sist oppdatert: 24.03.2014

Syntes du naturen er verd å ta vare på? På introduksjonsmøte lærer du hvordan du kan engasjere seg for et bedre miljø i Norges eldste naturvernsorganisasjon.

Lygragjestegård

Bli med på Strategihelg

24.03.2014 | Sist oppdatert: 27.03.2014

Har du lyst til å bli kjent med andre naturvernere? Vil være med å legge en slagplan for naturvern? Vil du gå på tur i naturskjønne Lygra? Ikke nøl med å melde deg på årets strategihelg 4. -6 april!