• Hordaland
Gabriel Fliflet

Gabriel Fliflet.

Gabriel Fliflet er ny leder i Naturvernforbundet Hordaland

Årsmøtet 17. mars 2018 fikk presentert en omfattende årsmelding for 2017 med alt arbeidet Naturvernforbundet Hordaland gjør for å redusere forurensing og forsøpling og bedre ta vare på naturen. Det ble vedtatt et betydelig arbeidsprogram for 2018, som skal gjennomføres av tillitsvalgte i styret, frivillige i faggrupper og ansatte gjennom ulike miljøprosjekter.

Fylkesstyret i Naturvernforbundet Hordaland for 2018 består av leder Gabriel Fliflet, styremedlemmene Tom Skauge, Sivert Straume, Bård S. Larsen, Knut Espelid, Raghild Gya, Ingvild Johnsen og Hallvard Birkeland. Tora Heggem, Martha Wilhelmine Revheim og Tina Sugunthi er varamedlemmer.

Artikkelen ble sist oppdatert: 22.03.2018

Miljøvalgbilde

De Grønne, Rødt og SV til topps på Miljøvalgundersøkelsen for Hordaland

28.08.2013 | Sist oppdatert: 30.08.2013

Naturvernforbundet Hordaland og Natur og Ungdom har formulert 10 viktige miljøspørsmål for perioden 2013-2017. De mest aktuelle listekandidatene som ved forrige valg fikk mer enn 1500 stemmer, har fått anledning til å vise hvordan de vil prioritere disse natur- og miljøspørsmålene i neste Stortingsperiode. Basert på dette er miljøsynspunktene målt, slik at det blir tydelig hvilke partier som tar gode miljøvalg.

Hvem vinner Miljøvalget?

29.08.2011 | Sist oppdatert: 29.08.2011

Naturvernforbundet og Natur og Ungdom i Hordaland har gjennomført sin valgårlige miljøundersøkelse av de politiske partienes standpunkter. Viljen til gode miljøvalg overrasker og forplikter partiene i neste kommune og fylkestingsperiode.