• Hordaland
Gabriel Fliflet

Gabriel Fliflet.

Gabriel Fliflet er ny leder i Naturvernforbundet Hordaland

Årsmøtet 17. mars 2018 fikk presentert en omfattende årsmelding for 2017 med alt arbeidet Naturvernforbundet Hordaland gjør for å redusere forurensing og forsøpling og bedre ta vare på naturen. Det ble vedtatt et betydelig arbeidsprogram for 2018, som skal gjennomføres av tillitsvalgte i styret, frivillige i faggrupper og ansatte gjennom ulike miljøprosjekter.

Fylkesstyret i Naturvernforbundet Hordaland for 2018 består av leder Gabriel Fliflet, styremedlemmene Tom Skauge, Sivert Straume, Bård S. Larsen, Knut Espelid, Raghild Gya, Ingvild Johnsen og Hallvard Birkeland. Tora Heggem, Martha Wilhelmine Revheim og Tina Sugunthi er varamedlemmer.

Artikkelen ble sist oppdatert: 22.03.2018

Ha litt visjoner du også

05.09.2007:

Det finnes partier med visjoner for et miljøvennlig Bergen. Bli med og stem på et av dem i år, fordi Bergen fortjener det, oppfordrer leder i Naturvernforbundet Hordaland, Ingar Flatlandsmo i dette debattinnlegget.

Vi starter opp Miljøagentene!

01.09.2007:

Er du interessert i natur og miljø og er mellom 7 og 13? Eller er du en engasjert mor eller far som har lyst å gi barnet ditt en meningsfull fritid? Miljøagentene er Norges ledende miljøvernorganisasjon for barn, og nå starter vi opp lokallag rundt omkring i Bergen og Hordaland.

- BIR er en stat i staten

29.08.2007:

Utslippene fra veisektoren sto i fokus da Naturvernforbundet Hordaland inviterte byens politiske partier til miljøvalgdebatt på Logen torsdag. Virkelig temperatur ble det likevel først når avfallsbehandlingen kom på dagsorden.

Klimapolitikk i Askøy Kommune

26.08.2007:

I følge Naturvernforbundet sin undersøkelse, er det stor enighet om blant annet"markagrense", resirkulering og andre miljøtiltak blant de politiske partiene på Askøy.