• Hordaland
Gabriel Fliflet

Gabriel Fliflet.

Gabriel Fliflet er ny leder i Naturvernforbundet Hordaland

Årsmøtet 17. mars 2018 fikk presentert en omfattende årsmelding for 2017 med alt arbeidet Naturvernforbundet Hordaland gjør for å redusere forurensing og forsøpling og bedre ta vare på naturen. Det ble vedtatt et betydelig arbeidsprogram for 2018, som skal gjennomføres av tillitsvalgte i styret, frivillige i faggrupper og ansatte gjennom ulike miljøprosjekter.

Fylkesstyret i Naturvernforbundet Hordaland for 2018 består av leder Gabriel Fliflet, styremedlemmene Tom Skauge, Sivert Straume, Bård S. Larsen, Knut Espelid, Raghild Gya, Ingvild Johnsen og Hallvard Birkeland. Tora Heggem, Martha Wilhelmine Revheim og Tina Sugunthi er varamedlemmer.

Artikkelen ble sist oppdatert: 22.03.2018

Redd klimaet nå!

01.12.2006:

"Redd klimaet nå" skriver politisk rådgiver for byråd for byutvikling i Bergen kommune, Filip Rygg i et opprop til regjeringen. Han stiller krav om utfasing av olje- og gassvirksomhet, bygging av høyhastighetsbaner og innføring av et grønt skatte- og avgiftssystem.

Naturvernpris utdelt på Askøy

18.10.2006:

I år gikk naturvernprisen til Askøy Produkter for arbeidet de har gjort på Askøy. De har tatt et stort ansvar for vedlikeholdet av grøntarealet på øyen, og de har gjort en fantastisk ryddejobb i Kleppestø, forteller leder for Naturvernforbundet Askøy, Kari Sørebø.