• Hordaland
  • Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen
Utsikt over Bergen

Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen

Syntes du naturen er verd å ta vare på? På introduksjonsmøte lærer du hvordan du kan engasjere seg for et bedre miljø i Norges eldste naturvernsorganisasjon.

Tid: 26.03.2014 kl. 19:00-21:00

Sted: Det grønne loftet, Bryggen

På introduksjonsmøte lærer du om Norges eldste naturvernorganisasjon og hvordan du kan engasjere deg i Hordaland.

Du blir kjent med Naturvernforbundet i Hordaland og møter naturvernere som er engasjert i Klima og transportgruppen, Bygg og energigruppen, Naturstudentene, Naturmangfoldsgruppen og styret.

Ta kontakt på e-post hordaland@naturvernforbundet.no eller på tlf 55 30 06 60/64 (direkte) dersom du lurer på noe.

Vi trenger enda flere som engasjerer seg for et bedre miljø. Hjelp oss å dele introduksjonsmøte blant venner og kjente. Du finner Facebook-eventen her.

Slik finner du frem.

Artikkelen ble sist oppdatert: 24.03.2014

Inspiration point

Bli med på lederkurs

06.10.2014 | Sist oppdatert: 13.10.2014

Vil du lære deg kunsten å lede frivillige? Bli med på lederkurs med Naturvernforbundet 7.-8. november i Oslo. Kurset skal handle om verktøy og metoder i arbeidet vårt. Målet er å gi deltakerne inspirasjon uansett hvilke saker de jobber med.

Gunnar album nær høyde Straubebilde

Gunnar Album 1965-2014

18.09.2014 | Sist oppdatert: 01.10.2014

Lørdag 13.september fikk vi den usigelig triste beskjeden om at Gunnar Album er død.

Nnv1000 år

Feirer 100 år for naturen med kongelig besøk

10.09.2014 | Sist oppdatert: 22.09.2014

I 100 år har Naturvernforbundet jobbet for å ta vare på vår rike natur og skape et bærekraftig samfunn. Nå vil vi samle medlemmer og andre som fremmer naturens sak for å feire 100 år for naturen. Som Naturvernforbundets øverste beskytter stiller Hans Majestet Kong Harald V opp på feiring i Bergen 18. oktober. Tidligere leder i Friends of the Earth England, Wales and Northern Ireland, Tony Juniper, kommer for å gi et foredrag om hvordan Norge kan gå fra å være oljeavhengig til å bygge på naturens prinsipper.