• Hordaland
  • Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen
Utsikt over Bergen

Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen

Syntes du naturen er verd å ta vare på? På introduksjonsmøte lærer du hvordan du kan engasjere seg for et bedre miljø i Norges eldste naturvernsorganisasjon.

Tid: 26.03.2014 kl. 19:00-21:00

Sted: Det grønne loftet, Bryggen

På introduksjonsmøte lærer du om Norges eldste naturvernorganisasjon og hvordan du kan engasjere deg i Hordaland.

Du blir kjent med Naturvernforbundet i Hordaland og møter naturvernere som er engasjert i Klima og transportgruppen, Bygg og energigruppen, Naturstudentene, Naturmangfoldsgruppen og styret.

Ta kontakt på e-post hordaland@naturvernforbundet.no eller på tlf 55 30 06 60/64 (direkte) dersom du lurer på noe.

Vi trenger enda flere som engasjerer seg for et bedre miljø. Hjelp oss å dele introduksjonsmøte blant venner og kjente. Du finner Facebook-eventen her.

Slik finner du frem.

Artikkelen ble sist oppdatert: 24.03.2014

Miljøvalgbilde

De Grønne, Rødt og SV til topps på Miljøvalgundersøkelsen for Hordaland

28.08.2013 | Sist oppdatert: 30.08.2013

Naturvernforbundet Hordaland og Natur og Ungdom har formulert 10 viktige miljøspørsmål for perioden 2013-2017. De mest aktuelle listekandidatene som ved forrige valg fikk mer enn 1500 stemmer, har fått anledning til å vise hvordan de vil prioritere disse natur- og miljøspørsmålene i neste Stortingsperiode. Basert på dette er miljøsynspunktene målt, slik at det blir tydelig hvilke partier som tar gode miljøvalg.

Hvem vinner Miljøvalget?

29.08.2011 | Sist oppdatert: 29.08.2011

Naturvernforbundet og Natur og Ungdom i Hordaland har gjennomført sin valgårlige miljøundersøkelse av de politiske partienes standpunkter. Viljen til gode miljøvalg overrasker og forplikter partiene i neste kommune og fylkestingsperiode.