• Hordaland
  • Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen
Utsikt over Bergen

Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen

Syntes du naturen er verd å ta vare på? På introduksjonsmøte lærer du hvordan du kan engasjere seg for et bedre miljø i Norges eldste naturvernsorganisasjon.

Tid: 26.03.2014 kl. 19:00-21:00

Sted: Det grønne loftet, Bryggen

På introduksjonsmøte lærer du om Norges eldste naturvernorganisasjon og hvordan du kan engasjere deg i Hordaland.

Du blir kjent med Naturvernforbundet i Hordaland og møter naturvernere som er engasjert i Klima og transportgruppen, Bygg og energigruppen, Naturstudentene, Naturmangfoldsgruppen og styret.

Ta kontakt på e-post hordaland@naturvernforbundet.no eller på tlf 55 30 06 60/64 (direkte) dersom du lurer på noe.

Vi trenger enda flere som engasjerer seg for et bedre miljø. Hjelp oss å dele introduksjonsmøte blant venner og kjente. Du finner Facebook-eventen her.

Slik finner du frem.

Artikkelen ble sist oppdatert: 24.03.2014

Papirfabrikk konkurransen

11.10.2007:

Husker du hva du lærte på skolen den dagen klassen din fikk besøk av Papirfabrikken? For at bosset skal bli til noe nytt må det sorters rett. Da trenger vi hjelp fra deg. Få med deg familien på å sortere bosset hjemme. Send inn skjemaet så er klassen din med i trekningen av en helt egen Papirfabrikk!

Frivilligrommet

24.09.2007:

Naturvernforbundet i Hordaland kan tilby arbeidsrom med tilgang til data og internett for frivillige medlemmer i Naturvernforbundet.

Feil i NaturVest

07.09.2007:

Då resultata av Natur og Ungdom og Naturvernforbundet si valundersøking vart presentert i siste nummer av medlemsbladet vårt NaturVest, vart Magnar Lussand (SP) ved ein inkurie tillagt å støtta vidare fylkeskommunal finansiering av ruteutviklingsprosjekt på Flesland. Dette er ikkje riktig. Lussand ynskte ikkje å svara på spørsmålet. SP stemte for slik sponsing av forureing i sist periode. Naturvernforbundet Hordaland håpar at partiet vil endra meining om saka kjem opp på nytt, og ynskjer Hordaland Senterparti lukke til med innspurten av valkampen.