• Hordaland

Miljøagentene var en suksess på akvariet!

Miljøagentene var på plass da Akvariet inviterte til nattevandring blant dyrene på eksotisk avdeling. "Krokodillene var skumle i mørket" sier Martha
Akvariet i samarbeid med Forskningsdagene i Bergen inviterte til nattevandring fredag 28. september.

Det ble en kjempe suksess og akvariets ansatte meldte om besøkstall langt over det som var forventet. Det var lagt opp til filmvisning, demonstrasjon av fiskesløying, mating av pingvinene og ikke minst vandring i mørket blant dyrene på eksotisk avdeling. Barna var stumme av beundring der Tigerkobraen slynget seg oppover plantene, delvis skjult av mørket.

Miljøagentene stilte mannsterke og informerte både barn og voksne om organisasjonen.
miljoagentene@naturvern.no

Miljøvalgbilde

De Grønne, Rødt og SV til topps på Miljøvalgundersøkelsen for Hordaland

28.08.2013 | Sist oppdatert: 30.08.2013

Naturvernforbundet Hordaland og Natur og Ungdom har formulert 10 viktige miljøspørsmål for perioden 2013-2017. De mest aktuelle listekandidatene som ved forrige valg fikk mer enn 1500 stemmer, har fått anledning til å vise hvordan de vil prioritere disse natur- og miljøspørsmålene i neste Stortingsperiode. Basert på dette er miljøsynspunktene målt, slik at det blir tydelig hvilke partier som tar gode miljøvalg.