• Hordaland

Naturvernforbundets landsmøte i Bergen

Naturvernforbundet landsmøte for 2009 finner sted i Bergen 21. til 23. august 2009. Dette markerer samtidig organisasjonens 95 års jubileum.
Landsmøtet er Naturvernforbundets øverste og viktigste organ. Det er her organisasjonen vedtar hva den mener om de overordnede miljøpolitiske utfordringene vi står overfor, det er her vi bestemmer hva vi skal jobbe mest med de neste årene. Det er også på landsmøtet at Naturvernforbundet velger hvem som skal sitte i organisasjonens ledelse de kommende to årene.

Som endel av det åpne programmer holder Jonas Gahr Støre foredrag om utfordringene fram mot klimatoppmøtet i København fredag 21. august kl. 13.00 og det blir Miljødebatt med tema: OLJEPARTI ELLER MILJØPARTI kl. 14.00-1500 samme dag. Miljø- og utviklingsminister Erik Solheim innleder om de mest aktuelle miljøspørsmålene på lørdag 22. august kl. 16.00. Dette er åpent for alle interesserte i Festsalen på Ervingen/Gimle (Kong Oscars gate 18, bak Fisketorget i Bergen).

Les mer om Landsmøtet 2009 på /landsmote2009/

Julebanner

Tips til miljøvennlig jul

13.12.2019 | Sist oppdatert: 14.12.2019

Føler du på julegavestresset i disse adventstider? Vi gir deg noen tips til gaver og innpakning og valg av juletre og julemat. Ha en god, avslappet jul!