Papirfabrikk konkurransen

Husker du hva du lærte på skolen den dagen klassen din fikk besøk av Papirfabrikken? For at bosset skal bli til noe nytt må det sorters rett. Da trenger vi hjelp fra deg. Få med deg familien på å sortere bosset hjemme. Send inn skjemaet så er klassen din med i trekningen av en helt egen Papirfabrikk!

Nnv1000 år

Feirer 100 år for naturen med kongelig besøk

10.09.2014 | Sist oppdatert: 22.09.2014

I 100 år har Naturvernforbundet jobbet for å ta vare på vår rike natur og skape et bærekraftig samfunn. Nå vil vi samle medlemmer og andre som fremmer naturens sak for å feire 100 år for naturen. Som Naturvernforbundets øverste beskytter stiller Hans Majestet Kong Harald V opp på feiring i Bergen 18. oktober. Tidligere leder i Friends of the Earth England, Wales and Northern Ireland, Tony Juniper, kommer for å gi et foredrag om hvordan Norge kan gå fra å være oljeavhengig til å bygge på naturens prinsipper.

Oddvar Skre ved Dalelva 30

Oddvar Skre valgt som æresmedlem

25.03.2014 | Sist oppdatert: 25.03.2014

Oddvar Skre ble på årsmøte enstemmig vedtatt som æresmedlem i Naturvernforbundet Hordaland for utrettelig innsats i naturvernsarbeid gjennom mange år.

Bergen

Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen

24.03.2014 | Sist oppdatert: 24.03.2014

Syntes du naturen er verd å ta vare på? På introduksjonsmøte lærer du hvordan du kan engasjere seg for et bedre miljø i Norges eldste naturvernsorganisasjon.