Vi starter opp Miljøagentene!

Er du interessert i natur og miljø og er mellom 7 og 13? Eller er du en engasjert mor eller far som har lyst å gi barnet ditt en meningsfull fritid? Miljøagentene er Norges ledende miljøvernorganisasjon for barn, og nå starter vi opp lokallag rundt omkring i Bergen og Hordaland.
Miljøagentene er Norges ledende miljøvernorganisasjon for barn. Miljøagenter oppdager vår fantastiske natur, utforsker sammenhengen mellom mennesker og natur og utfordrer miljøsinkene. Vi arbeider for å gi barn troen på seg selv, framtiden og at det nytter å gjøre noe. Miljøagentene er barneorganisasjonen til Naturvernforbundet, og du kan lese mer om oss her

Idag finnes det Miljøagentlag på Askøy og i Bergen. Om du bor andre steder, kan vi hjelpe til å starte opp et Miljøagentlag. I høst kommer vi til å arrangere åpne møter og invitere alle til endel aktiviteter.

Vi du være med og starte opp Miljøagentene der du bor? Ta kontakt med Erlend Draget på miljoagentene@naturvern.no eller telefon 55 30 06 60.

Oddvar Skre ved Dalelva 30

Oddvar Skre valgt som æresmedlem

25.03.2014 | Sist oppdatert: 25.03.2014

Oddvar Skre ble på årsmøte enstemmig vedtatt som æresmedlem i Naturvernforbundet Hordaland for utrettelig innsats i naturvernsarbeid gjennom mange år.

Bergen

Introduksjonsmøte på Bryggen i Bergen

24.03.2014 | Sist oppdatert: 24.03.2014

Syntes du naturen er verd å ta vare på? På introduksjonsmøte lærer du hvordan du kan engasjere seg for et bedre miljø i Norges eldste naturvernsorganisasjon.

Lygragjestegård

Bli med på Strategihelg

24.03.2014 | Sist oppdatert: 27.03.2014

Har du lyst til å bli kjent med andre naturvernere? Vil være med å legge en slagplan for naturvern? Vil du gå på tur i naturskjønne Lygra? Ikke nøl med å melde deg på årets strategihelg 4. -6 april!