Vi starter opp Miljøagentene!

Er du interessert i natur og miljø og er mellom 7 og 13? Eller er du en engasjert mor eller far som har lyst å gi barnet ditt en meningsfull fritid? Miljøagentene er Norges ledende miljøvernorganisasjon for barn, og nå starter vi opp lokallag rundt omkring i Bergen og Hordaland.
Miljøagentene er Norges ledende miljøvernorganisasjon for barn. Miljøagenter oppdager vår fantastiske natur, utforsker sammenhengen mellom mennesker og natur og utfordrer miljøsinkene. Vi arbeider for å gi barn troen på seg selv, framtiden og at det nytter å gjøre noe. Miljøagentene er barneorganisasjonen til Naturvernforbundet, og du kan lese mer om oss her

Idag finnes det Miljøagentlag på Askøy og i Bergen. Om du bor andre steder, kan vi hjelpe til å starte opp et Miljøagentlag. I høst kommer vi til å arrangere åpne møter og invitere alle til endel aktiviteter.

Vi du være med og starte opp Miljøagentene der du bor? Ta kontakt med Erlend Draget på miljoagentene@naturvern.no eller telefon 55 30 06 60.

Miljøvalgundersøkelse 2009

21.08.2009:

Naturvernforbundet Hordaland har også ved årets valg målt partienes vilje til å prioritere natur- og miljøspørsmål. De partiene som ved sist valg fikk mer enn 1500 stemmer i Hordaland, har fått anledning til å besvare 14 sentrale spørsmål.