• Hordaland

Naturlig onsdag med Naturvernstudentene Bergen

Tid: 01.11.2017 kl. 19:00-21:30

Sted: Amalies Hage, Bergen Offentlige Bibliotek

Bli med på Naturlig onsdag med Naturvernstudentene Bergen!

Naturlig onsdag med Naturvernstudentene Bergen

Naturlig onsdag med Naturvernstudentene Bergen. Foto: Mona Maria Løberg

Velkommen til Naturlig onsdag i regi av Naturvernstudentene Bergen. Naturvernstudentene er Naturvernforbundets studentgruppe her i Bergen. Er du student? Ønsker du å engasjere deg i en organisasjon som tar faglighet seriøst, som ikke er redd for å heve stemmen for å fremme nødvendige tiltak for et bærekraftig samfunn, og som attpåtil har et svært hyggelig - og stadig større - miljø av engasjerte frivillige? Les mer her om Naturvernstudentene og andre av Naturvernforbundets ressursgrupper i Bergen.

Lik Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for oppdateringer om program og innledere.

#naturligonsdag

DIREKTE STREAMING:
bit.ly/NaturligOnsdagBergen

Følg Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for annonsering av program og innledere for Naturlig onsdag høsten 2017. Mens du venter på annonsering av høstprogrammet, kan du se videostrøm av alle Naturlige onsdager f.o.m. 2016 på YouTube, og lese møteomtaler på våre nettsider.

Gjør som omlag 60 andre - bli frivillig i Naturvernforbundet Hordaland du også! Les mer og meld deg på . Spørsmål? hordaland@naturvernforbundet.no

Naturlig onsdag arrangeres av Naturvernforbundet Hordaland første onsdag hver måned kl 19:00 i den lune caféen Amalies Hage på Bergen Offentlige Bibliotek. Programmet starter kl 19.00 med en faglig innledning. Deretter er det lagt opp til fri diskusjon og mingling utover kvelden. Temaet for innledningene vil variere fra gang til gang, og vil dekke et vidt spekter av tema. På Naturlig onsdag vil du lære om klima og miljø, få mulighet til å knytte nye kontakter, utvikle gode ideer og engasjere deg til det beste for naturen. Ta med en venn eller møt opp alene. Du blir uansett tatt godt imot!

Vil du finne ut mer om det som skjer?