• Hordaland

Naturskattejakt på Byfjellsdagen/Natural treasure hunt on Fløyen

Tid: 03.09.2017 kl. 11:00-15:00

Sted: Skomakerdiket ved Fløyen

Klarer du å finna alle artane på skattekartet? Naturvernforbundet Hordaland er på plass ved Skomakerdiket på Byfjellsdagen 3. september, og er klare til å senda heile familien på naturskattejakt!

Information in English below.

Det er snart tid for årets "Kom deg ut"-dag, og i den forbindelse inviterer Naturvernforbundet på spennande naturskattejakt på Byfjellsdagen. Ta med familien og alle du kjenner til Fløyen for spennande og lærerike opplevingar i nærnaturen!

Opplegget er ein del av Naturvernforbundet Hordaland sitt prosjekt Naturglede Hordaland, som legg til rette for at alle skal kunna få oppleva og læra om nærnaturen sin. Prosjektet er støtta av Miljødirektoratet, Hordaland fylkeskommune og Bergen kommune.

Welcome to the beutiful Skomakerdiket lake in the Fløyen mountain, for a fun Sunday full of experiences! Friends of the Earth Hordaland (Naturvernforbundet Hordaland) invites you, your family and friends to join us for a special natural treasure hunt: You will get a treasure map with pictures of different species you can find in the area, and the goal is to find all of them! This is a great chance to experience and learn about your local nature.

There will also be a lot of other activites, such as canoeing or kayaking on the lake, and many fun games for children and the whole family.

How to get there:
Fløibanen, the funicular that takes you from the city center and up to Fløyen, will be free from 8-11 o'clock! From the top of Fløyen it's only a 10 minute walk to the Skomakerdiket lake. There will be signs to show you the way.

What to bring:
Food and something to drink.
Warm clothes that will keep you warm if the weather gets cold.
Waterproof clothes if it rains - that won't stop us!

Do you have any questions? E-mail: hordaland@naturvernforbundet.no / phone: 55300660.

Welcome!

Gjør som omlag 60 andre - bli frivillig i Naturvernforbundet Hordaland du også! Les mer og meld deg på . Spørsmål? hordaland@naturvernforbundet.no

Vil du vite meir om Naturvernforbundet Hordaland?

• Lik Naturvernforbundet Hordaland på Facebook for oppdateringar om arrangement og aktivitetar!
  • Er du interessert i arbeidet til Naturvernforbundet Nordhordaland? Lik Facebook-sida deira her.
  • Er du oppteken av bevaring av natur, klima, og/eller berekraftige energi- og transportløysingar? Har du lyst å læra meir om slike tema, og engasjera deg som frivillig? Då er kanskje ei av ressursgruppene i Naturvernforbundet Hordaland noko for deg! Du kan lesa om dei her.
  • Spørsmål? Ta kontakt på hordaland@naturvernforbundet.no.