• Hordaland

Årsmøte og arrangement vert avlyst/utsett

Av smittevernomsyn vert møter og arrangement framover sett på vent.

Me fylgjer regjeringa sine nye restriksjonar og tiltak for å hindra spreiing av koronaviruset av omsyn til sårbare grupper. Derfor vert våre planlagte arrangement og møter, inkludert årsmøtet som skulle finna stad 14. mars, utsett.

Ny dato for årsmøte vert annonsert i god tid.

Tilsette i Naturvernforbundet Hordaland jobbar heimefrå så lenge restriksjonane gjeld, i første omgang til og med 26. mars. Kontoret vårt på Bryggen i Bergen vert i praksis stengt i denne perioden.

Les meir om korleis Naturvernforbundet forheld seg til koronaviruset her.

Artikkelen ble sist oppdatert: 13.03.2020

20842970908_9bb1652f25_k
Om dilemmaer og veivalg

Medlemsmøte: Gode, grønne Bergen - hvordan når vi dit?

08.04.2022 | Sist oppdatert: 08.04.2022

Mandag 2. mai kl. 19:00 blir det medlemsmøte i Naturvernforbundet Hordaland på Det Grønne Loftet med tema Gode, Grønne Bergen – hvordan når vi dit. Møtet er for medlemmer, om du ikke er medlem kan du ordne medlemskap i døren.

Lygra(1)
Påmeldingsfrist 29. mars!

Bli med på naturvernhelg på Lygra 1.-3. april!

24.03.2022 | Sist oppdatert: 28.03.2022

Kjære tillitsvalde, frivillige og tilsette! Endeleg kan me reisa til Lygra att, og ta opp att vår årlege tradisjon med vårsamling mellom idylliske kystlyngheier. Det vert vandring i lyngheia, fagleg påfyll om klimarapport, god mat, god stemning, kjekke folk - og kanskje fulgesafari og bading, for dei som vil? Velkomne til Lygra!