• Hordaland

Årsmøte og arrangement vert avlyst/utsett

Av smittevernomsyn vert møter og arrangement framover sett på vent.

Me fylgjer regjeringa sine nye restriksjonar og tiltak for å hindra spreiing av koronaviruset av omsyn til sårbare grupper. Derfor vert våre planlagte arrangement og møter, inkludert årsmøtet som skulle finna stad 14. mars, utsett.

Ny dato for årsmøte vert annonsert i god tid.

Tilsette i Naturvernforbundet Hordaland jobbar heimefrå så lenge restriksjonane gjeld, i første omgang til og med 26. mars. Kontoret vårt på Bryggen i Bergen vert i praksis stengt i denne perioden.

Les meir om korleis Naturvernforbundet forheld seg til koronaviruset her.

Fjordkryssing bjørnafjorden Foto Statens vegvesen
Debatt om den største saken i nye Vestland dette valget:

Veien mot Hordfast – et miljø- og bompengemareritt

Torsdag 29. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til valgdebatt på litteraturhuset om Hordfast, monsterveiprosjektet som er dårlig nytt for både klima og naturmangfold. Dette ligger an til å bli den største og kanskje viktigste saken for vår region dette valget.

Inviterer til kommunevalgets viktigste miljødebatt:

Det store naturtapet - Nok er nok av bit for bit!

Tirsdag 20. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til politisk debatt på Litteraturhuset. Her utfordrer vi alle partienes toppkandidater i Bergen til å vise om, og hvordan de vi stanse naturtapet og ta byen vår i en retning fra grått til grønt.

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.