• Hordaland

Årsmøte og arrangement vert avlyst/utsett

Av smittevernomsyn vert møter og arrangement framover sett på vent.

Me fylgjer regjeringa sine nye restriksjonar og tiltak for å hindra spreiing av koronaviruset av omsyn til sårbare grupper. Derfor vert våre planlagte arrangement og møter, inkludert årsmøtet som skulle finna stad 14. mars, utsett.

Ny dato for årsmøte vert annonsert i god tid.

Tilsette i Naturvernforbundet Hordaland jobbar heimefrå så lenge restriksjonane gjeld, i første omgang til og med 26. mars. Kontoret vårt på Bryggen i Bergen vert i praksis stengt i denne perioden.

Les meir om korleis Naturvernforbundet forheld seg til koronaviruset her.

Generell plakat krabbe
Plastjakten Hordaland

Plastutstilling på Herdla museum

21.05.2019

Plast er et allsidig materiale som har ført til utviklingen av mange nyttige produkter som vi bruker hver dag. Dessverre er det slik at en del av plasten vi bruker havner på avveie og ut i naturen; "men hvorfor er det dette et problem" spør vi oss i vår nye spennende, fargerike og inspirerende plastutstilling.

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.