• Hordaland

Årsmøte og arrangement vert avlyst/utsett

Av smittevernomsyn vert møter og arrangement framover sett på vent.

Me fylgjer regjeringa sine nye restriksjonar og tiltak for å hindra spreiing av koronaviruset av omsyn til sårbare grupper. Derfor vert våre planlagte arrangement og møter, inkludert årsmøtet som skulle finna stad 14. mars, utsett.

Ny dato for årsmøte vert annonsert i god tid.

Tilsette i Naturvernforbundet Hordaland jobbar heimefrå så lenge restriksjonane gjeld, i første omgang til og med 26. mars. Kontoret vårt på Bryggen i Bergen vert i praksis stengt i denne perioden.

Les meir om korleis Naturvernforbundet forheld seg til koronaviruset her.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.