Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Det er avgrensa plassar, så meld deg på i god tid, og seinast 3. april. Deltakaravgifta (400,- for vaksne, 200,- for ungdom/student) dekkar to overnattingar på Lygra Gjestegard, middag fredagskveld, alle måltid laurdag, frukost og lunsj sundag. Du treng ikkje ta med sengetøy og handkle, det er inkludert. Ta med det du vil drikka sjølv. Dette blir kjekt!

Meld deg på i skjemaet under, eller trykk på linken: https://goo.gl/forms/wrJXX3z9BPN0qryb2

PROGRAM:

Fredag 5. april:
Kl. 17.10: Ankomst og middag
Kl. 18.15: Kveldsføredrag om korleis vinna saker, ved Tom Skauge, nestleiar i Naturvernforbundet Hordaland - spørsmål og diskusjon
Kl. 19.30: Sosialt samvêr, underhaldning og hygge utover kvelden

Laurdag 6. april
Kl. 09.00: Frukost
Kl. 10.00: Naturbyen Bergen - presentasjon av vår visjon, ved Ingvild Johnsen i visjonsgruppa og styret og styreleiar Gabriel Fliflet
Kl. 10.30: Vindkraft - korleis kan natur og klima gå hand i hand? ved Synnøve Kvamme, fylkessekretær i Naturvernforbundet Hordaland, diskusjon
Kl. 12.30: Tur i lyngheia - fritid
Kl. 14.00: Varm lunsj
Kl. 15.00: Energi: Vegen framover, føredrag ved Holger Schlaupitz, fagsjef for natur og klima i Naturvernforbundet sentralt, diskusjon
Kl. 17.00: Fritid
Kl. 19.00: Middag
Kl. 20.00: Sosialt samvêr, underhaldning og hygge utover kvelden

Sundag 7. april
Kl. 09.00: Frukost
Kl. 10.00: Klimakamp med blikk for sosial rettferd, diskusjon etter innlegg ved Hallvard Birkeland, styremedlem og primus motor i Klimaopprøret
Kl. 12.00: Leik/aktivitetar ute
Kl. 13.00: Lunsj
Kl. 14.30: Heimreis

Om nokon framleis er usikre på om dei skal bli med, kan ein kontakta kontoret på 55300660 / hordaland@naturvernforbundet.no for å bli overtydd. Der kan du også få svar på det du måtte lura på.

Korleis betaler eg?
- Vipps til 20910 - hugs å skriv namn og "naturvernhelg".
- Nettbankbetaling til kontonummer 90130539377, merk betaling med "naturvernhelg" og namnet ditt.

Kva bør eg ha med meg?
- Varme og vanntette klede og fottøy.
- Eiga drikke etter ynskje.
- Sengetøy og handkle treng du ikkje ha med, då dei har dette på Lygra Gjestegard

Underhaldning?
Har du ein lyrikar, musikar, satirikar, komikar, fysikar(?) eller quizmaster i deg, som vil bidra med underhaldning til naturvernhelga? Eller har du kanskje idéar til nokon andre som innehar nokre av kvalitetane skissert ovanfor? Ta kontakt med Synnøve: hordaland@naturvernforbundet.no / 55300661.

ImageImage

ImageImage

Foto: Siri Vatsø Haugum, Borgar Emanuelsen Bohlin og Mona Maria Løberg.

www.naturvernforbundet.no/medlem

Ina og Mari

Hils på våre studentpraktikanter

28.09.2017

Ina Marie Christiansen og Mari Smith studerer geografi og biologi, og dette semesteret er de også praktikanter på kontoret til fylkeslaget i Hordaland.

Oystesevassdraget-reddet

Regjeringen bevarer Øystesevassdraget

28.08.2017

Regjeringen gikk i dag inn for å bevare det unike Øystesevassdraget i Hordaland. Enestående elvenatur er nå reddet. – Dette er en stor seier! Øystesevassdraget er en nasjonal perle, sier Silje Ask Lundberg, leder i Naturvernforbundet.

Gjengen på Lygra 2017_print-90

Hva kan du bidra med?

31.05.2017

Kan du programmering? Lage kampanjer? Filme? Organisere turer? Fortell oss hva du kan bidra med som frivillig.