• Hordaland
  • Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst
Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite

Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite.

Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst

Litt om det som skjer fremover.

På grunn av korona har det vært vanskelig å arrangere fiksefester, men vi kommer sterkere tilbake. Aktiviteter blir annonsert på denne nettsiden og på Facebook-siden vår. Det gleder vi oss til!

I mellomtiden finner dere oss på Kafé Lyst, verdens hyggeligste søndagskafé! Mens du nyter en capuccino kan du levere tingene dine til reparasjon. Kafeen finner du på Lystgården (Kanonhaugen 39 i Bergen) den 24. oktober og 21. november fra kl. 13-17. Der kommer vi også til å selge fysiske Reparasjonsgavekort, som kan brukes på utvalgte reparatører i Bergen eller Oslo.

Spørsmål om prosjektet kan inntil videre rettes til Jeanette på jt@naturvernforbundet.no

Følg gjerne Kafé Lyst på Facebook

Artikkelen ble sist oppdatert: 21.09.2021

20842970908_9bb1652f25_k
Om dilemmaer og veivalg

Medlemsmøte: Gode, grønne Bergen - hvordan når vi dit?

08.04.2022 | Sist oppdatert: 08.04.2022

Mandag 2. mai kl. 19:00 blir det medlemsmøte i Naturvernforbundet Hordaland på Det Grønne Loftet med tema Gode, Grønne Bergen – hvordan når vi dit. Møtet er for medlemmer, om du ikke er medlem kan du ordne medlemskap i døren.

Lygra(1)
Påmeldingsfrist 29. mars!

Bli med på naturvernhelg på Lygra 1.-3. april!

24.03.2022 | Sist oppdatert: 28.03.2022

Kjære tillitsvalde, frivillige og tilsette! Endeleg kan me reisa til Lygra att, og ta opp att vår årlege tradisjon med vårsamling mellom idylliske kystlyngheier. Det vert vandring i lyngheia, fagleg påfyll om klimarapport, god mat, god stemning, kjekke folk - og kanskje fulgesafari og bading, for dei som vil? Velkomne til Lygra!