• Hordaland
  • Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst
Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite

Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite.

Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst

Litt om det som skjer fremover.

På grunn av korona har det vært vanskelig å arrangere fiksefester, men vi kommer sterkere tilbake. Aktiviteter blir annonsert på denne nettsiden og på Facebook-siden vår. Det gleder vi oss til!

I mellomtiden finner dere oss på Kafé Lyst, verdens hyggeligste søndagskafé! Mens du nyter en capuccino kan du levere tingene dine til reparasjon. Kafeen finner du på Lystgården (Kanonhaugen 39 i Bergen) den 24. oktober og 21. november fra kl. 13-17. Der kommer vi også til å selge fysiske Reparasjonsgavekort, som kan brukes på utvalgte reparatører i Bergen eller Oslo.

Spørsmål om prosjektet kan inntil videre rettes til Jeanette på jt@naturvernforbundet.no

Følg gjerne Kafé Lyst på Facebook

Artikkelen ble sist oppdatert: 21.09.2021

IMG_20210706_111627 – Kopi
Bevaring gjennom skjøtsel

Kurs i humlekassebygging i Den naturvennlige hagen.- Kurset er fullt!

11.02.2022 | Sist oppdatert: 28.02.2022

Oppdatering 28.02.22: Kurset er fulltegnet, men det er mulig vi får til å sette opp et nytt kurs ved senere anledning. Følg med på våre nettsider eller på FB. https://www.facebook.com/naturvernforbundet.hordaland Har du lyst å hjelpe humlene i år, og samtidig lære mer om dem? Da er du velkommen til kurs i humlekassebygging i vår naturvennlige hage på Storetveitmarken.