• Hordaland
  • Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst
Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite

Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite.

Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst

Litt om det som skjer fremover.

På grunn av korona har det vært vanskelig å arrangere fiksefester, men vi kommer sterkere tilbake. Aktiviteter blir annonsert på denne nettsiden og på Facebook-siden vår. Det gleder vi oss til!

I mellomtiden finner dere oss på Kafé Lyst, verdens hyggeligste søndagskafé! Mens du nyter en capuccino kan du levere tingene dine til reparasjon. Kafeen finner du på Lystgården (Kanonhaugen 39 i Bergen) den 24. oktober og 21. november fra kl. 13-17. Der kommer vi også til å selge fysiske Reparasjonsgavekort, som kan brukes på utvalgte reparatører i Bergen eller Oslo.

Spørsmål om prosjektet kan inntil videre rettes til Jeanette på jt@naturvernforbundet.no

Følg gjerne Kafé Lyst på Facebook

Artikkelen ble sist oppdatert: 21.09.2021

#Valg21

Få med deg årets valgdebatter!

28.06.2021 | Sist oppdatert: 17.08.2021

Det kommende stortingsvalget må bli et valg for både klimaet og naturen. Derfor inviterer vi til valgdebatt torsdagene 19. august og 2. september. Temaene blir "Er naturen verdiløs når motorveien skal frem?" og "Klima, olje og fornybar energi".

DSCF0492-sjø

Eg tenkjer på korallane i Samlafjorden

15.06.2021 | Sist oppdatert: 15.06.2021

Hardangerfjorden slik me kjenner han, vart utgraven då den store innlandsisen trekte seg tilbake for meir enn 10.000 år sidan. Etter den tida har livet i fjorden tilpassa seg botntilhøve, vasskvalitet og næringstilgang.