• Hordaland
  • Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst
Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite

Kafe lyst. Foto av Anderson Klaiber Leite.

Fiksefester og reparasjoner på Kafé Lyst

Litt om det som skjer fremover.

På grunn av korona har det vært vanskelig å arrangere fiksefester, men vi kommer sterkere tilbake. Aktiviteter blir annonsert på denne nettsiden og på Facebook-siden vår. Det gleder vi oss til!

I mellomtiden finner dere oss på Kafé Lyst, verdens hyggeligste søndagskafé! Mens du nyter en capuccino kan du levere tingene dine til reparasjon. Kafeen finner du på Lystgården (Kanonhaugen 39 i Bergen) den 24. oktober og 21. november fra kl. 13-17. Der kommer vi også til å selge fysiske Reparasjonsgavekort, som kan brukes på utvalgte reparatører i Bergen eller Oslo.

Spørsmål om prosjektet kan inntil videre rettes til Jeanette på jt@naturvernforbundet.no

Følg gjerne Kafé Lyst på Facebook

Artikkelen ble sist oppdatert: 21.09.2021

Synnøve
Kan bli ny ledertrio i Naturvernforbundet

Synnøve Kvamme foreslått som nestleder

18.04.2021 | Sist oppdatert: 21.04.2021

Styrende organer i Naturvernforbundet foreslår å utvide fra en til to nestledere, med ønske om å styrke ledelsen. Naturvernforbundet Hordaland har i dag fremmet forslag om Synnøve Kvamme som en av de to nye nestlederne.

Bilde1
NOTAT

Kraftforsyning og kraftforbruk i Nordhordland

08.03.2021 | Sist oppdatert: 19.04.2021

Notat om bakgrunnen for det økte kraftbehovet, evaluering av industriplanene i Nordhordland, og forslag til strategi og prioriteringer i Naturvernforbundet Hordalands videre arbeid.