reparasjonsgavekort

Ta vare på det du har

Gi en reparasjon i gave

Alle eier vi noe fint som har blitt ødelagt, og som burde vært reparert.

Det kan være en jakke, et par sko, en sykkel eller en mobiltelefon som vi ikke tar oss verken tid eller råd til å reparere, tilpasse eller vedlikeholde. Derfor har vi utviklet Reparasjonsgavekortet, sånn at det blir lettere å kunne gi bort nettopp den reparasjonen som det er behov for. Sjekk ut reparasjonsgavekortet.no for mer informasjon, og bergen.reparasjonsgavekortet.no for å kjøpe et gavekort som kan brukes i Bergensområdet.

Gir du en reparasjon i gave, gir du ting et lenger liv. Et reparasjonsgavekort er garantert en av årets mest miljøvennlige gaver!

Hvor kan jeg bruke reparasjonsgavekortet?

Mange steder! I Bergen har vi en rekke reparatører med i ordningen, og flere kommer til! Vi har med reparatører innen:

• Klær
  • Sko
  • Møbler
  • Mobiltelefon
  • Data og nettbrett
  • Hvitevarer og apparater
  • Sykler

Se oppdatert liste på naturvernforbundet.no/reparasjonsgavekortet

Artikkelen ble sist oppdatert: 25.10.2021

IMG_20210706_111627 – Kopi
Bevaring gjennom skjøtsel

Kurs i humlekassebygging i Den naturvennlige hagen.- Kurset er fullt!

11.02.2022 | Sist oppdatert: 28.02.2022

Oppdatering 28.02.22: Kurset er fulltegnet, men det er mulig vi får til å sette opp et nytt kurs ved senere anledning. Følg med på våre nettsider eller på FB. https://www.facebook.com/naturvernforbundet.hordaland Har du lyst å hjelpe humlene i år, og samtidig lære mer om dem? Da er du velkommen til kurs i humlekassebygging i vår naturvennlige hage på Storetveitmarken.