reparasjonsgavekort

Ta vare på det du har

Gi en reparasjon i gave

Alle eier vi noe fint som har blitt ødelagt, og som burde vært reparert.

Det kan være en jakke, et par sko, en sykkel eller en mobiltelefon som vi ikke tar oss verken tid eller råd til å reparere, tilpasse eller vedlikeholde. Derfor har vi utviklet Reparasjonsgavekortet, sånn at det blir lettere å kunne gi bort nettopp den reparasjonen som det er behov for. Sjekk ut reparasjonsgavekortet.no for mer informasjon, og bergen.reparasjonsgavekortet.no for å kjøpe et gavekort som kan brukes i Bergensområdet.

Gir du en reparasjon i gave, gir du ting et lenger liv. Et reparasjonsgavekort er garantert en av årets mest miljøvennlige gaver!

Hvor kan jeg bruke reparasjonsgavekortet?

Mange steder! I Bergen har vi en rekke reparatører med i ordningen, og flere kommer til! Vi har med reparatører innen:

• Klær
  • Sko
  • Møbler
  • Mobiltelefon
  • Data og nettbrett
  • Hvitevarer og apparater
  • Sykler

Se oppdatert liste på naturvernforbundet.no/reparasjonsgavekortet

Artikkelen ble sist oppdatert: 25.10.2021

Rein studietid - FB event banner-Bokmål
Ny kampanje mot forsøpling

Rein studietid

I denne samarbeidskampanjen sprer vi informasjon og inviterer studenter til å ta del i arbeidet mot forsøpling av naturen.

Filtarve, dus
Den naturvennlige hagen

Vinnere av fremmedartskampanjen

16.08.2021 | Sist oppdatert: 16.08.2021

Fem sporty hageeiere tok utfordringen og fjerna en naturskadelig plante fra hagen. Vi sender de heldige vinnerne hver sitt gavekort på 500 kr.