reparasjonsgavekort

Ta vare på det du har

Gi en reparasjon i gave

Alle eier vi noe fint som har blitt ødelagt, og som burde vært reparert.

Det kan være en jakke, et par sko, en sykkel eller en mobiltelefon som vi ikke tar oss verken tid eller råd til å reparere, tilpasse eller vedlikeholde. Derfor har vi utviklet Reparasjonsgavekortet, sånn at det blir lettere å kunne gi bort nettopp den reparasjonen som det er behov for. Sjekk ut reparasjonsgavekortet.no for mer informasjon, og bergen.reparasjonsgavekortet.no for å kjøpe et gavekort som kan brukes i Bergensområdet.

Gir du en reparasjon i gave, gir du ting et lenger liv. Et reparasjonsgavekort er garantert en av årets mest miljøvennlige gaver!

Hvor kan jeg bruke reparasjonsgavekortet?

Mange steder! I Bergen har vi en rekke reparatører med i ordningen, og flere kommer til! Vi har med reparatører innen:

• Klær
  • Sko
  • Møbler
  • Mobiltelefon
  • Data og nettbrett
  • Hvitevarer og apparater
  • Sykler

Se oppdatert liste på naturvernforbundet.no/reparasjonsgavekortet

Artikkelen ble sist oppdatert: 25.10.2021

Norway-3611382_1920

Kritisk til nye oppdrettsannlegg i Hardanger

28.04.2021 | Sist oppdatert: 10.11.2021

Oppdrettsselskapa Eide Fjordbruk og Lingalaks har søkt om å ta i bruk to nye område i Samlafjorden. Naturvernforbundet Hordaland og Naturvernforbundet i Kvam er svært kritisk til planane.

Synnøve
Kan bli ny ledertrio i Naturvernforbundet

Synnøve Kvamme foreslått som nestleder

18.04.2021 | Sist oppdatert: 21.04.2021

Styrende organer i Naturvernforbundet foreslår å utvide fra en til to nestledere, med ønske om å styrke ledelsen. Naturvernforbundet Hordaland har i dag fremmet forslag om Synnøve Kvamme som en av de to nye nestlederne.