reparasjonsgavekort

Ta vare på det du har

Gi en reparasjon i gave

Alle eier vi noe fint som har blitt ødelagt, og som burde vært reparert.

Det kan være en jakke, et par sko, en sykkel eller en mobiltelefon som vi ikke tar oss verken tid eller råd til å reparere, tilpasse eller vedlikeholde. Derfor har vi utviklet Reparasjonsgavekortet, sånn at det blir lettere å kunne gi bort nettopp den reparasjonen som det er behov for. Sjekk ut reparasjonsgavekortet.no for mer informasjon, og bergen.reparasjonsgavekortet.no for å kjøpe et gavekort som kan brukes i Bergensområdet.

Gir du en reparasjon i gave, gir du ting et lenger liv. Et reparasjonsgavekort er garantert en av årets mest miljøvennlige gaver!

Hvor kan jeg bruke reparasjonsgavekortet?

Mange steder! I Bergen har vi en rekke reparatører med i ordningen, og flere kommer til! Vi har med reparatører innen:

• Klær
  • Sko
  • Møbler
  • Mobiltelefon
  • Data og nettbrett
  • Hvitevarer og apparater
  • Sykler

Se oppdatert liste på naturvernforbundet.no/reparasjonsgavekortet

Artikkelen ble sist oppdatert: 25.10.2021

Bryggens_Museum_2013 wikimedia commons
Årsmøtet 11. mars:

Sjå valkomiteen si innstilling

11.03.2022 | Sist oppdatert: 12.03.2022

Kven skal sitta i styret i Naturvernforbundet Hordaland i neste periode? Sjå valkomiteen si innstilling.

Leder Gabriel Fliflet om vegvesenets nye rapport:

Nei, Hordfast er ikke bra for klimaet

11.03.2022 | Sist oppdatert: 11.03.2022

Statens vegvesen har laget en rapport der de påstår at det er bedre for klimaet å bygge motorveiprosjektet Hordfast enn å fortsette med dagens trase og bruke elektriske ferger. Der tar de grundig feil!