• Hordaland

Halvparten av Hordfast skal betalast med bompengar

Kan kosta 7-800 kr per passering. - Det vil skremma så mange frå å køyra vegen at finansieringsgrunnlaget for heile prosjektet blir dramatisk svekka, seier nestleiar Tom Skauge i Naturvernforbundet Hordaland.

Ei Hordfast-utbygging vil ikkje berre øydelegga den særeigne naturen på Reksteren og Tysnes og skjergarden i Søre Øyane. Ifølgje nye anslag frå Statens vegvesen vil det også bli svimlande dyrt å køyra over gigantbrua, kanskje så mykje som 7-800 kr per passering. Heile 17,4 milliardar kroner av prislappen på 36,7 milliardar skal betalast av bilistane.

- Vegvesenet prøver seg med ein gigantisk bompengebløff, seier nestleiar i Naturvernforbundet Hordaland, Tom Skauge, til NRK. - Over 17 milliardar kroner i bompengar vil gi mykje dyrare passering enn dagens ferjebillett.

Har pendlarane som skal rettferdiggjera Hordfast-utbygginga råd til å betala 7-800 kr i bompengar kvar dag? Viss ikkje, kva vil skje med trafikkgrunnlaget som Statens vegvesen legg til grunn for heile Hordfast, som føreset ein kraftig auke i bilismen?

Dei skyhøge bompengekostnadane er etter Naturvernforbundet Hordaland sitt syn endå eit argument for at Hordfast må skrinleggast.

Sjå våre kortfilmar om Hordfast:

Lurer du på kva slags samferdselsutvikling Naturvernforbundet Hordaland jobbar for?

Les vårt innspel til Nasjonal Transportplan 2022-2033 og vår første visjon for Gode, grønne Bergen 2030.

Artikkelen ble sist oppdatert: 20.04.2020

Julebanner

Tips til miljøvennlig jul

13.12.2019 | Sist oppdatert: 14.12.2019

Føler du på julegavestresset i disse adventstider? Vi gir deg noen tips til gaver og innpakning og valg av juletre og julemat. Ha en god, avslappet jul!

Web RG foto

Gi en reparasjon i gave

08.12.2019 | Sist oppdatert: 08.12.2019

Vi har utviklet Reparasjonsgavekortet sånn at du kan gi en reparasjon fremfor å kjøpe nye ting!