• Hordaland
  • Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

I starten av mai la FNs naturpanel fram ein skremmande rapport: naturen er i krise. På grunn av areal- og ressursbruken vår, står 1 million artar i fare for å døy ut. Aldri før har me øydelagt naturen rundt oss i eit høgare tempo. Det er på høg tid med ein ny kurs, og Noreg er ikkje noko unntak.

På Naturlig onsdag 5. juni får me læra meir om hovudfunna i FNs naturpanel sin rapport, deretter presenterer Naturvernforbundet sin splitter nye visjon for naturbyen Bergen - med banebrytande forslag til korleis Bergen kommune kan stoppa tapet av natur og artsmangfald. Så får me besøk av to Bergens-politikarar som skal vera med i ein panelsamtale om korleis Bergen kan bli ein ekte naturby for både bier og bergensarar.

Program:

Kl. 19.00-19.05: Velkommen og introduksjon

Kl. 19.05-19.35: Presentasjon av hovudfunna i FNs naturpanel sin rapport ved stipendiat Siri Vatsø Haugum

Kl. 19.35-19.55: Lansering av visjon for "Gode, grønne Bergen - en by for bier og bergensere" ved Gabriel Fliflet, leiar i Naturvernforbundet Hordaland

Kl. 19.55-20.05: Pause

Kl. 20.05-21.00 Spørsmål frå salen og panelsamtale med med Bergenspolitikarane Reidar Staalesen (Ap) og Tobias Strandskog (H), Gabriel Fliflet og Siri V. Haugum

Me gler oss til ein lærerik og løysingsorientert kveld.

Velkommen!

Artikkelen ble sist oppdatert: 31.05.2019

Fjordkryssing bjørnafjorden Foto Statens vegvesen
Debatt om den største saken i nye Vestland dette valget:

Veien mot Hordfast – et miljø- og bompengemareritt

Torsdag 29. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til valgdebatt på litteraturhuset om Hordfast, monsterveiprosjektet som er dårlig nytt for både klima og naturmangfold. Dette ligger an til å bli den største og kanskje viktigste saken for vår region dette valget.

Inviterer til kommunevalgets viktigste miljødebatt:

Det store naturtapet - Nok er nok av bit for bit!

Tirsdag 20. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til politisk debatt på Litteraturhuset. Her utfordrer vi alle partienes toppkandidater i Bergen til å vise om, og hvordan de vi stanse naturtapet og ta byen vår i en retning fra grått til grønt.

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019 | Sist oppdatert: 20.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.