• Hordaland

Medlemsmøte om Bybanen til Åsane, 23. januar kl. 19.30

Me oppdaterer oss sjølve på argumenta for og imot dei aktuelle alternativa.

Debatten rasar om Bybanen skal gå over Bryggen eller i tunell.

Kva er alternativa for og imot? På dette medlemsmøtet skal me få høyra synspunkta til personar med svært ulike syn på kva dei to alternative. Meir informasjon kjem.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.

Klimaopprøret 14

Største klimademonstrasjon i Bergen nokon gong

14.03.2019

Minst 3000 ungdommar fylte i dag Torgallmenningen i Bergen sentrum for å protestera mot manglande klimahandling frå politikarane. - Me er bekymra for framtida vår og krev handling, sa leiar i Hordaland Natur og Ungdom, Vilja Helle Bøuym, til NRK.