Oppfordrer til motaksjoner mot kjør-sakte-aksjoner

Bompengeaksjonen NOK er NOK har varslet kjør-sakte aksjoner inn mot sentrum fra 8 steder onsdag morgen 4. september fra kl. 07.00 til 10.00. Naturvernforbundet i Hordaland oppfordrer til motdemonstrasjoner.

Dersom lastebilaksjonen får flertall for sine krav i lokalvalget vil miljø- og klimaarbeidet i Bergen bli satt flere generasjoner tilbake. Vi frykter at Åsane ikke får den viktige Bybanen.

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.