Naturglede på Fløyen 27.11.2016

Naturglede på Fløyen 27.11.2016. Foto: Naturvernforbundet Hordaland

Se hva som skjer i 2017

I 2017 er det et spennende program for Naturlig onsdag og lærerike utflukter. Aktiviteter lanseres fortløpende på denne siden - så følg!

Her finner du en oversikt over noen hendelser som Naturvernforbundet arrangerer eller deltar på. Aktivitetsplanen oppdateres fortløpende - så følg med. I tillegg til disse hendelsene har klima- og transportgruppen, naturmangfoldsgruppen, bygg- og energigruppen og lokallagene jevnlige møter. Fire ganger i året kan man også levere bidrag til NaturVest. Ta kontakt på hordaland@naturvernforbundet.no dersom du ønsker å bli med i en av disse gruppene.

Våren 2017

Januar

Februar

Januar

• Tirsdag 12. jan, kl 16-18, Bergen og Hordaland Turlags kontorer, Tverrgaten 4-6, Bergen, Møte i Naturmangfoldsgruppa i Naturvernforbundet Hordaland
  • Torsdag 21. jan, kl 16-18, Det grønne loftet, Bryggen, Bergen, Arbeidsgruppemøte fremtidsvisjon Hordaland naturmangfold
  • Onsdag 27. jan, kl 18-20, Det grønne loftet, Bryggen, Bergen, Styremøte i Naturvernforbundet Nordhordland

Februar

August

• Mandag 22. aug, kl 19, Det grønne loftet, Bryggen, Bergen, Møte i Bygg- og energigruppa i Naturvernforbundet Hordaland
  • Tirsdag 23. aug, kl 16-18, Bergen og Hordaland Turlags kontorer, Tverrgaten 4-6, Møte i naturmangfoldsgruppa i Naturvernforbundet Hordaland

Oktober

Desember

Dette er ikke et uttømmende program, men beskriver noen av hovedaktivitetene våre i 2016. Dersom det er andre aktiviteter som du syntes bør med eller du lurer på andre ting: Ta kontakt på hordaland@naturvernforbundet.no.

Gjengen på Lygra 2017_print-90

Hva kan du bidra med?

31.05.2017

Kan du programmering? Lage kampanjer? Filme? Organisere turer? Fortell oss hva du kan bidra med som frivillig.

Naturglede på Fløyen 27.11.2016

Se hva som skjer i 2017