Naturlig onsdag.

Foto: Lise Alvestad.

Se møtene våre på nett

Gikk du glipp av møtet om matjord? Ikke fortvil - vi har filmet møtene våre og publisert dem på YouTube.

Dersom du ikke har mulighet til å være med på "Naturlig onsdag", kan du allikevel få det med deg på nett. Møtene vil sendes direkte på YouTube og kan også sees i etterkant. Endringer kan forekomme, så følg med arrangementet på Facebook for oppdateringer.

Neste møte: Sjøgrønn skipsfart: Kan Vestlandet vise leden?
Hvor: Bergen Off. Bibliotek
Når: Onsdag 7. mars 19:00
Finn arrangementet på Facebook
#naturligonsdag

Les om møteserien Naturlig onsdag.

Honey bee(1)
Velkommen til Naturlig onsdag på Verdas Miljødag 5. juni kl. 19-21:

Kva betyr FNs naturpanel sin rapport for Noreg og Bergen?

10.05.2019

Naturen er i krise: 1 million artar står i fare for å døy ut på grunn av menneskeleg aktivitet. Aldri før har me øydelagt naturen i eit høgare tempo, og arealbruken vår er den klart viktigaste årsaka.

Naturen på Lygra_av Mona Maria Løberg

Bli med på helgetur til vakre Lygra 5.-7. april!

22.03.2019

Tradisjonen tru inviterer Naturvernforbundet Hordaland til ei sosial, hyggeleg, lærerik og inspirerande helg på idylliske Lygra i Nordhordaland. Dette har vore ein knallsuksess tidlegare år, og me ser fram til triveleg samvær på koselege Lygra Gjestegard også i år! Dette er eit fint høve for både nye og gamle frivillige til å verta betre kjent - både med kvarandre og aktuelle saker, samt å læra nye triks for å vinna miljøkampar. Ikkje minst kan me lova godt selskap, god mat, underhaldning og turar i vakker kystlynghei.