Naturlig onsdag.

Foto: Lise Alvestad.

Se møtene våre på nett

Gikk du glipp av møtet om matjord? Ikke fortvil - vi har filmet møtene våre og publisert dem på YouTube.

Dersom du ikke har mulighet til å være med på "Naturlig onsdag", kan du allikevel få det med deg på nett. Møtene vil sendes direkte på YouTube og kan også sees i etterkant. Endringer kan forekomme, så følg med arrangementet på Facebook for oppdateringer.

Neste møte: Sjøgrønn skipsfart: Kan Vestlandet vise leden?
Hvor: Bergen Off. Bibliotek
Når: Onsdag 7. mars 19:00
Finn arrangementet på Facebook
#naturligonsdag

Les om møteserien Naturlig onsdag.

Artikkelen ble sist oppdatert: 08.02.2018

Inviterer til kommunevalgets viktigste miljødebatt:

Det store naturtapet - Nok er nok av bit for bit!

Tirsdag 20. august fra 19:00 - 21:30 inviterer vi til politisk debatt på Litteraturhuset. Her utfordrer vi alle partienes toppkandidater i Bergen til å vise om, og hvordan de vi stanse naturtapet og ta byen vår i en retning fra grått til grønt.

Endelausmarka, ny motorvei på E39 Rådal Foto Statens vegvesen Hawkeye
LANSERER VISJON FOR BERGEN 2030

Nok er nok av bit for bit!

11.06.2019 | Sist oppdatert: 20.06.2019

Bit for bit bygges naturen vår ned - også i Bergen. Siden 2010 har areal tilsvarende hele Bergen sentrum gått fra grønt til grått. "Gode, Grønne Bergen - en by for bier og bergensere" er Naturvernforbundet Hordalands visjon for et Bergen som i 2030 er Norges grønneste storby, en by der natur ikke lenger ødelegges bit for bit.